Sun City op de Segway. - Reisverslag uit Pilanesberg Center, Zuid-Afrika van Rob en Jolanda Ooms - WaarBenJij.nu Sun City op de Segway. - Reisverslag uit Pilanesberg Center, Zuid-Afrika van Rob en Jolanda Ooms - WaarBenJij.nu

Sun City op de Segway.

Door: Rob.

Blijf op de hoogte en volg Rob en Jolanda

30 Oktober 2017 | Zuid-Afrika, Pilanesberg Center

Dag 5. Excuus voor een dag vertraging van deze blog, we hadden een beperking op het internet. We zijn naar Sun City geweest. Het is eigenlijk geen stad maar meer een pretpark voor grote mensen, Het is ontstaan als casino wat ze hebben gebouwd voor het vermaak van rijke blanke mensen en wat is uitgegroeid tot een resort met hele grote decadente hotels, lodges en een golfbaan. Christof had een toer geboekt om met een segway hier rond te kijken. Een segway is niks meer dan een plank met 2 wielen en een motor die je bestuurt met je lichaam. Ga je met je lichaam voorover ga je vooruit, ga je op je hielen leunen remt hij en in de midden zitten een paal met 2 handvaten waar je mee kunt sturen. In het begin is dat toch vrij wiebelig, maar het went gauw en na een uur werd de snelheid opgevoerd van 10 naar 20 km en hebben we een mooie rit gemaakt. Het was, even voor de fietsers onder ons een goede training voor de kuitjes en corestabillity. Na de middag nog een paar uur op safari geweest waar we weer diverse dieren hebben kunnen spotten. Voor de avond hadden Linda en Christof een braai voor ons verzorgd. Dat is een bbq 2.0, echt lekker. Ik zeg tot zo voor de blog van dag 6.